Laser Çürük Dedektörü

LASER ÇÜRÜK DEDEKTÖRÜ

Laser Caries Detector ( Çürük Tespit Cihazı )   Dentini enfekte eden çürüğün nedeni bakterilerdir. Bu bakteriler yaşam esnasında metabolik ürün, iz burakırlar – (porphyrins).  Gözle, normal ışıkla bu ürünler görünmez. Eğer diş ultraviole ışığı ile ışınlanırsa (illüminasyon yaratılır), bu porfirinler KIRMIZI gozükür, sağlam dentin ise parlak YEŞİL renktedir. Laser Caries Detector bir ışık kaynağıdır.

Laser Çürük Dedektörü, dentini enfekte eden çürüğün nedeni bakterilerdir. Bu bakteriler yaşam esnasında metabolik ürün, iz burakırlar – (porphyrins).  Gözle, normal ışıkla bu ürünler görünmez. Eğer diş ultraviole ışığı ile ışınlanırsa (illüminasyon yaratılır), bu porfirinler KIRMIZI gozükür, sağlam dentin ise parlak YEŞİL renktedir. Laser Caries Detector bir ışık kaynağıdır.

Laser Caries Detector diagnostik ve tedavin hangi aşamalarında kullanılır?
– Açılmış kavite preparasyonunda kalıntı bakterileri tespit etmek için. Bu tanı sağlam dentini korumak için çok önemlidir, özellikle pulpaya yakın olan işlemlerde.
– Cürük tanısında, özellıkle gizli başlangıç lezyonlarında.
– Supragingival taş bertarafında kontrol için mükemmel bir araçtır;
– Plak birikiminde, anaerobik bakterilerin varlığını göstermek amacıyla.
– Tedavi için hastayı mükemmel bir ağız hijyeni yapmasnı motive etmek için.
Doğru tanı yapmak için önemli şartlar:
– Tanı esnasında, gorüntüyü daha net algılamak için mümkün olduğunca, ortam ışığının etkisini azaltmak önerilir. Özellikle koltuk reflektörü kapatılsın.
– Işık kapatılığında ise, hekimin gözleri de daha az ışığa alışsın 20 saniye kadar beklensin.
Tanı avantajları:
– Her dişhekimi her şartlarda kullanabilir;
– Tanının maliyeti düşüktür

GAMA Dental olarak dental sektöründe 20 yıla yakın tecrübemiz ile siz değerli diş hekimlerimize hizmet vermekteyiz.

Çalışma sistemini temel değerlerimizi ilke edinerek oluşturduğumuz GAMA Dental, teknolojik gelişmeleri takip ederek diş hekimlerimizin işini kolaylaştırarak hasta konforunu artırmayı hedeflemektedir.

ADRES

Cumhuriyet Mah. Tuna Cad. 11/70 Çankaya / ANKARA